€12.000 voor goede doelen

Traditiegetrouw sloten de leerlingen van het 1e tot het 6e leerjaar hun schooljaar af met een dankviering in de kerk van het Boseind. Juffen en meester, papa’s en mama’s, klasgenootjes en vrijwilligers… werden er bedankt voor het leuke schooljaar.

Dit jaar zetten we ook 4 goede doelen in de bloemetjes.
Tijdens de sponsorloop afgelopen voorjaar liepen kleuters en leerlingen heel wat kilometers voor Studiecentrum Kongolo (Leon Alders), Eye For Salone (Katelijne & Leo Domen), Bollé Bollé (Bieke Thys) en ’t Kietelt (Mark Breemans).

Dankzij het harde werk van onze leerlingen konden we elke vereniging een prachtige cheque van maar liefst €3.000 overhandigen.

En na de viering was het écht tijd voor afscheid: een gezamenlijke erehaag én luid applaus voor onze zesdeklassers, die voor de laatste keer de schoolpoort uitwandelden en -fietsten.
Veel succes, jongens en meisjes!